Natolin's Handmade

piątek, 1 marca 2013

Kocyk dla niemowlaka


W sumie to dość niebywałe, żeby "kwadratowy piątek" pojawiał się na blogu co tydzień :) Bo dzisiaj też będzie w kwadracie. Co prawda, tak jak pisałam poprzednio, największy projekt z kwadratów, który zresztą dał początek piątkowemu cyklowi, wciąż czeka na swój moment, ale powstały w tym czasie inne projekty z użyciem szydełkowych kwadratów. I oto drugi z nich:


A co to takiego? Kocyk dziecięcy wykonany z mojej ulubionej dziecięcej włóczki akrylowej. Mięciutki i mimo ażurów, naprawdę ciepły.




Kolory ma bardzo jasne, bo z założenia miał się nadawać również jako kocyk do chrztu.



Nie jest ogromny, długość boku to 73cm, ale dla dzidzi będzie w sam raz.



Wykonałam go tym najpopularniejszym wzorem. Pisałam Wam o nim w jednym ze swoich kursów (Jak zrobić kwadrat na szydełku).



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...