Natolin's Handmade

piątek, 23 listopada 2012

Kwadratowy piątek


Noo powiem Wam, że jestem pod wrażeniem, bo mój koc z kwadratów jest już na ukończeniu! :) Obecnie prezentuje się tak:


Ostatni etap to obrobienie koca dookoła - jakieś 2-3 rzędy. No i potem najżmudniejsze, czyli zakańczanie nitek :)



Jest już na tyle duży, że ciężko go sfotografować :) Ale za to jaki ciepły!


Na razie nie będę miała możliwości go skończyć, ale mam nadzieję, że mi się to uda jeszcze przed końcem roku. Ale, że już zdążyłam się przyzwyczaić do pracy w kwadracie, to zaczęłam kolejną robótkę. Z tego, co zostało z koca zaczęłam robić takie coś:


Inny wzór, o którym pisałam Wam tutaj - KURS. A kto się domyśla, co to będzie? :)

Przyjemnego weekendu Wam życzę i odrobinę więcej słońca!

3 komentarze:

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...