Natolin's Handmade

środa, 9 maja 2012

Złe wychowanie / Bad education


Całkiem niedawno gościło u mnie (ku mojemu małemu zdziwieniu, bo już nawet zapomniałam) Pudełko Kolażowe. Nie wszyscy się pewnie orientują, o co chodzi - w każdym razie należy z pudełka wyjąć określoną liczbę elementów i włożyć dokładnie tyle samo od siebie. W przypadku Tego pudełka liczba ta, to 12. 
Few days ago "I' ve met" our polish Collage Box (I forgot about it and was very surprised, that I'll have it). It's a play - you have collage box and must take out from it few things and put there the same number of things from you :) 

Tak pudełko wygląda. Byłam przedostatnią osobą na liście, więc jak do mnie przyszło, to było już tak masakrycznie napchane, że kolanem musiałam dociskać. Na zdjęciu pudełko już jest gotowe do zapakowania w dalszą drogę, więc nie zobaczycie, co umieściłam na wieczku :P Mojego podpisu też nie, bo o nim zapomniałam :D
Our Collage Box look like that. I was one before last on the list, so when I got the Box, it was so full of things, that I couldn't close it :) On this photo you can see our box ready to go, so you won't see what I've put on it.


Dziewczyny powkładały do niego takie cudowności, że sama nie wiedziałam, co mam wybrać. Na początku wyszło mi ponad dwadzieścia sztuk! Ale musiałam zredukować tę liczbę :) W końcu wybrałam 15 sztuk:
I couldn't decide what to chose from it. But at last I chose 15 things:


A włożyłam nawet więcej:
And put even few things more:


Ku mojemu zdumieniu udało mi się już nawet zrobić coś z tych kolażowych przydasi. Wczoraj zrobiłam stronę w art journalu! Co prawda inspirowałam się tematem ze Scrapujących Polek, ale sprzed tygodnia :) Chodziło w każdym razie o tekst piosenki. U mnie z piosenki Comy.
I was very surprised of that, I've yesterday used some things choosed from the box. I've made a page in my art journal! Theme was "song lyrics". Here are lyrics from polish song.


Lyrics: "My youth is wasting, just because of her bad education"
Text below: "FULL OF PASSION"

Jedni Comę kochają, inni nienawidzą. Ja uwielbiam ich ostatni, Red album. Tekst w art journalu jest z piosenki właśnie z tego albumu. "La mala educacion"


I to jest moja inspiracja muzyczna w tym tygodniu. Dla mnie i może dla Was też?

Miłego środka tygodnia.
Have a nice middle of the week :)

2 komentarze:

  1. oj ciężko było poupychać, ciężko :)
    ale niezwykle inspirująca taka wyciągnięta kupka, nie? super, że od razu udało Ci się wykorzystać.
    a jeśli podobało Ci się pudełko, to właśnie ruszyłam z inspirowanym nim projektem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się bardzo cieszę, że mi się udało, bo z poprzedniego pudełka nie zrobiłam nic konkretnego, a tu jeszcze strona w artżurnalu - co wychodzi mi raczej rzadko :)
      projekt widziałam, ale się właśnie zastanawiam, czy się decydować czy nie :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...