Natolin's Handmade

wtorek, 6 września 2011

Folder ślubny I


W lipcu miałam okazję podjąć współpracę z moim znajomym fotografem, który zajmuje się m.in. sesjami ślubnymi (Przemysław Borys). Po kilku telefonicznych burzach mózgów, masie pomysłów z każdej strony, zapadła decyzja o zrobieniu folderów na płyty ze zdjęciami ślubnymi. Tak na próbę powstało w sumie sześć folderów. Dzisiaj pierwszy z nich.

Typowo ślubna kolorystyka.




Folder na jedną płytę. Sentencja, stemple - bardzo klasycznie i elegancko :)




Zadek. Oczywiście z "firmowym" stemplem.



To tyle na dzisiaj :) Dużo słonka Wam życzę!!!

4 komentarze:

  1. wzajemnie dużo słonka :) u nas dziś ładnie swieci :) hihi śliczny jest delikatny i elegancki

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie też goraco :) a tak straszyli deszczem.
    albumik cudowny :) miło mieć takie ładne opakowanie dla tek cennej pamiątki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje Ulubione dzieła od Natolinka !! Polecam !

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...